Tölgyessy Péter öt igazsága – és öt újabb tévedése
Világrendszerváltás van, Trumpot támogatni nem volt hazárdjáték, a Tisza Párt pedig egy kicsit sem hasonlít a régi Fideszre.
Világrendszerváltás van, Trumpot támogatni nem volt hazárdjáték, a Tisza Párt pedig egy kicsit sem hasonlít a régi Fideszre.
Az európai akkumulátorgyártás fellegvárának szánt Northvolt összeomlása kijózanító pofon volt a merész tervek szószólóinak. A történet visszatért önmagába, a világ legnagyobb gyártója, a CATL pedig máris bejelentette, hogy új beruházásba kezd – ezúttal Spanyolországban.
Hazánk decemberben véget érő soros uniós elnöksége idején Raisz Anikó vezeti az EU Környezetvédelmi Tanácsát. Az Energiaügyi Minisztérium környezetügyért és körforgásos gazdaságért felelős államtitkárával az európai zöldátállás, a fenntarthatóság és a versenyképesség kérdéseit jártuk körül, és kitértünk a szigorodó hazai szabályokra is.
A kínai gyártású Tesla elektromos autókra kivetett 20,8 százalékos vámot a jövőben 9 százalékra mérsékelnék, ami jelentős engedmény lenne.
A technika t.i. gyorsabban fejlődik, az istennek nem alkalmazkodik az az Orbán-kormányhoz. Nem szép tőle.
Nem véletlen, hogy megmozgatta az újságírók fantáziáját, amikor kiderült, hogy az új nukleáris akkumulátor élettartama akár 50 év is lehet.
Chicago híres a szigorú téli időjárásáról, de idén különösen nehéz körülményekkel szembesülnek a lakosok a hatalmas hóviharok és rendkívüli hideg miatt.
Magyarország a negyedik legnagyobb gyártó lesz a világon, mert a régiós riválisai lassabban reagáltak.
A miniszter rámutatott, hogy hazánkban mind a három német prémium autómárka gyártóbázissal fog rendelkezni.
Tízmilliárdféle kereskedelmi forgalomban kapható gyógyszer- és vegyipari molekula áll ma rendelkezésre. Az autó-akkumulátorok elektrolitanyagainak előállításához azonban sokkal-sokkal több fajta, várhatóan tíz a 47.-en számú molekulát kellene megvizsgálni. Egy amerikai startup a mesterséges intelligenciát hívja segítségül ehhez az irtózatos mennyiséghez.
Az ausztrál tűzoltók a közelmúltban „akkumulátortüzek miatti túlterheltségről” panaszkodtak.
Az elmaradás az akkumulátoros beruházások az Autóipari Szövetség szerint kockázatot jelent a szlovák autógyártók versenyképességére.
Napenergia-exportőrök lehetünk, ezen a területen nagy a potenciál. Interjú.
Az Egyesült Államokban 2030-ig eladott új autók több mint a fele várhatóan már elektromos jármű (EV) lesz.